Thursday, August 18, 2011

'Super Mario' Melancarkan Produk Terbaru?

Apa macam sehat kawan-kawan...? sekarang nih aku dah jarang nak berupdate blog aku nih sebab memang agak terhad masa aku untuk beronline macam biasa, waktu aku lebih kepada kehidupan seharian yang perlu di uruskan denan hal-hal sesi dan sem baru nih, makin senior makin banyak hal aku kena buat dan perlu settle kan. Ok aku taknak cerita panjang kat sini, aku nak share produk-produk yang dihasilkan dari cetusan idea 'game tape' yang pernah terkenal waktu kita kecik, iaitu 'Super Mario'. (korang pon pernah main kan game nih, kalau zaman sekarang nih game 'angry bird' penganti kepada game nih). Sempena raya ni apa kata kita tengok produk yang lain dari yang lain nih untuk menampakkan korang lebih menonjol dan memang menampakkan koran lain dari yang lain lah kan. Ok jom usha-usha gambar bawah nih...



















0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK