Wednesday, August 17, 2011

Designer Baju facebook Yang Terdesak!



Dengan ini Mark Zuckerberg mengisytiharkan (dah macam isytihar raya pulak) baju facebook beliau untuk ke pejabat.. ha?? haha... WTF!! Wa Tak Faham.. haha,sebab apa korang nak tau...? sebab(korang tengok lah gambar-gambar nih) aku pon tak tau taylor mana lah yang design baju 'facebook' nih..haha... sungguh macam guni beras cap 'bernas' dah aku tengok.,miahaha.. bukan aku nak kutok2 baju 'facebook' nih tapi kalau yer pon buat lah elok2 sikit, ini nak kata t-shirt pon tak, macam 'rain coat' ada r, sebab plastik kan tuh.. Aku taktau apa perasaan model atas dengan bawah nih masa diorang mengayakan baju 'plastik' tuh.. haihh... macam-macam idea dah aku tengok design yang melibatkan 'facebook' nih... ok jom tengok gambar-gambar bawah nih..






0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK