Tuesday, August 23, 2011

Dr Rozmey Bercadang Beli Kelab Real Madrid??


(Klik Gambar Untuk Besarkan)


Dah lama aku tak jumpa berita-berita yang segempak nih.( muahahahaa..geli hati ). Seperti yang semua sedia maklum, Dato' Tony Fernandes telah menjadi pemilik Air Asia telah memiliki share terbesar di kelab yang baru sahaja layak bermain di Barclays Premier League iaitu kelab Quens Park Rangers Q.P.R yang mana kelab ini baru naik ke 'Liga Super England' itu setelah menjuarai Liga Divisyen 1 disana musim lepas.

Ok nih aku nak kongsi sikit mengenai 'Dr. Rozmey' jutawan over confident tuh... HAHA.. ingin dan berhajat membeli antara kelab termahal didunia?? iaitu 'Real Madrid FC' . Bagus lah tuh kalau betul-betul terjadi kan? Berita nih pon aku tak tau kesahihan nya, mungkin 'Perli' jer kot.. tak baik kutuk-kutuk orang nih.. aku ambil benda nih sebagai lawak jer, tak bermaksud nak hina atau apa-apa perasaan hasat dengki sekalipun, cuma keadaan yang memaksa untuk aku buat entri nih, sebelum perkara saman-menyaman berlaku baik aku minta maaf dulu ye dak.. tak lama lagi nak raya lah kan.. boleh kira dah tinggal berapa hari jer lagi untuk kita meninggalkan bulan yang penuh barakah nih.. Ok, kepada korang yang tengah syok shopping tuh selamat bershopping dan berhati-hati di tempat yang sesak tuh, macam-macam hal boleh jadi sekarang nih, manusia pon semakin TERDESAK! Selamat Hari Raya :D



0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK