Monday, July 11, 2011

Pasangan Justin Timberlake – Jessica Biel


justin jessica clbk Justin Timberlake – Jessica Biel

Justin Timberlake sepertinya belum boleh melupakan Jessica Biel .Pasangan yang putus pada bulan Mei lalu itu dikhabarkan kembali berpasangan.
Berita kembali berpasangan mereka terdengar setelah pasangan yang sempa couple selama empat tahun itu dilaporkan berusaha memperbaiki hubungan mereka.
“Mereka secara diam-diam melihat satu sama lain lagi. Mereka telah berbicara sepanjang waktu dan memutuskan untuk mencubanya lagi,”
Justin dan Jessica juga terlihat menikmati kebersamaan mereka di sebuah restoran Toronto pada hari Minggu lalu.
“Jessica benar-benar ingin kembali bersama dengan dia. Namun, mereka hanya menghabiskan waktu bersama-sama dan menjalaninya secara perlahan,”
Kisah asmara Justin dan Jessica memang sempat cukup mengejutkan saat itu. Banyak isu yang berhembus yang cuba meretakkan hubungan mereka. Salah satunya adalah isu perselingkuhan Justin dengan artis Olivia Munn.
Apakah kesudahan cinta mereka berdua. Kepada fanatik Justin Timberlake sure meraunggg kerana cinta mereka berdua kembali bertaut..uwaa. Jessica saat ini dikhabarkan terlibat cinta lokasi dengan Colin Farrell semasa shooting film remake Total Recall.



0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK