Thursday, June 2, 2011

Prince William and Kate Middleton Was Divorce (English & Malay Language)

Assalamualaikum and a very good day.
Sebelum tu korang boleh tengok Majlis Perkahwinan Diraja Britain, Putera William & Kate Middleton (KLIK SINI)


Prince William Divorces Kate Middleton After 5Less than a month after his marriage to 29-year-old Kate Street Park the Royal wedding ceremony approximately 2 billion people worldwide, Prince William, are announced on Tuesday that he and Middleton have divorced, and that the whole marriage was “a huge error in every possible way.”

“Actually I don’t know what I am talking about – is a terrible game, I love you not, and never have, and to be honest, I never really had no interest in marrying in the first place,” announced the Prince William now unregistered in a dead silent British Press Corps.

“People thought our wedding was a kind of fairy tale, but I can assure you, it was only a few ghastly ritual farce, which got out of hand.” I’m just relieved that it is, frankly. “And I will never again see the terrible woman.” Prince William then told the assembled journalists “now, all you see later” I had to smile and went back to Buckingham Palace.

Artikel Dalam Bahasa Melayu:

Putera William Talak Kate Middleton Setelah 5 Kurang daripada satu bulan selepas pernikahannya dengan 29 tahun Kate Street upacara perkahwinan Taman Royal sekitar 2 bilion orang di seluruh dunia, Putera William, yang diumumkan pada hari Selasa bahawa dia dan Middleton telah bercerai, dan bahawa keseluruhan perkahwinan adalah "kesalahan besar dalam setiap cara yang memungkinkan."

"Sebenarnya saya tidak tahu apa yang saya bicarakan - adalah permainan yang mengerikan, aku tidak menyukai kamu, dan tidak pernah memiliki, dan harus jujur​​, aku tidak pernah benar-benar tidak tertarik untuk menikah di tempat pertama," mengumumkan Putera William sekarang berdaftar dalam diam Tekan mati Inggeris Corps.

"Orang-orang mengira perkahwinan kami adalah semacam dongeng, tapi saya dapat meyakinkan anda, itu hanya beberapa ritual lelucon mengerikan, yang keluar dari tangan." Aku hanya lega bahawa itu adalah, terus terang. "Dan aku tidak akan pernah lagi melihat wanita yang mengerikan." Putera William kemudian mengatakan kepada wartawan berkumpul "sekarang, semua yang anda lihat nanti" aku harus tersenyum dan kembali ke Istana Buckingham.


Terima Kasih Kepada Encik google translate. :)



0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK