Memang unik dan menarik la kan design kad dye, dari lah yg boleh buat spanar, sehingga ada business card yang memang korang dapat takkan buang dan boleh dibuat hiasan peribadi. Memang kreatif siapa yang buat kad bisness dorang cam atas nih. Design business card yang mengikut stail pekerjaan tuan pemiliknya.
Home »Unlabelled » Kad Yang Sangat Epic & Style
Wednesday, August 3, 2011
Kad Yang Sangat Epic & Style
Memang unik dan menarik la kan design kad dye, dari lah yg boleh buat spanar, sehingga ada business card yang memang korang dapat takkan buang dan boleh dibuat hiasan peribadi. Memang kreatif siapa yang buat kad bisness dorang cam atas nih. Design business card yang mengikut stail pekerjaan tuan pemiliknya.
ENTRY POPULAR THIS WEEK
-
Tengah aku 'Webwalking' ke Youtube aku ade terjumpa 3 siri video yang membuatkan aku untuk post entri ke blog Terdesak. Layan punya...
-
Anda sudah tahu mengenai keluaran proton saga terbaru yang telah pun dikeluarkan versi RS ? Jimat minyak, tahan lasak masa banjir, hanya num...
-
Setelah beberapa dibuat pemilihan warna yang sesuai bagi aku, aku pun dah edit sikit apa yang patut dalam blog ni. Bab design aku taknak TE...














0 comments:
Post a Comment