Saturday, November 5, 2011

Saya menyertai contest Gadget Impian



Blog Denaihati ingin merealisasikan gadget impian korang? woww... first time dengar memang agak menarik untuk sesiapa sahaja yang jumpa contest yang seperti ini, termasuk korang dan korang kan ?? siapa yang tak nak kan?

Gadget Impian? gadget impian apa yang anda impikan tapi belum mampu untuk anda miliki?

Terus terang aku nak cakap yang memang aku tak mampu lagi nak memiliki produk apple apetah lagi ingin memiliki sebuah Macbook Pro, memanglah angan-angan semata-mata. Yang pertamanya aku teringin sekali nak belajar mengunakan sistem iOS, dan yang paling penting sekali amat berguna kepada seorang pelajar IPT seperti aku nak buat kerja-kerja assingment, report yang banyak dan waktu berblogging yang pasti mendamaikan jika bersama Apple Macbook Pro.

# Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.com, Anarm.net, eQurban.com, Silver Asia Sdn Bhd, Kedai Kak Siti dan Serverfreak



2 comments:

Shack@AnjungMaya said...

good luck bro..

Unknown said...

ok, thanks bro :)

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK