Sunday, November 13, 2011

Apa yang akan berlaku jika internet lembab?


Percaya atau tidak kehidupan manusia zaman sekarang lebih banyak dipengaruhi oleh dunia maya semuanya dihujung jari. Bercerita mengenai internet, sesiapa saja antara korang pasti paling tidak pun akan ambil sedikit masa dalam sehari untuk melayari laman sesawang sosial seperti facebook dan twitter.

Kepada yang kaki komputer seperti blogger mahupun gamers tegar, mereka ini adalah antara golongan yang banyak membuang masa, ( adeh terkena kat batang hidung sendiri ) tetapi tidak semuanya boleh ditakrifkan sebagai membuang masa, ada juga yang membuahkan hasil yang agak setimpal walaupun tidak lumayan yang disangka, yang dapat agak lumayan tu lain cerita lah pulak ( tunggu aku berjaya dalam blogging baru aku story ).

Jadi, tahukah anda.... jika internet korang yang slow lagi-lagi yang guna broadband habis bandwidth tu bertambah slow sampai tak boleh nak akses apa-apa laman web..mesti bosan dan bengang kan. Perkara macam gambar bawah ni yang akan berlaku kalau korang dah fed-up dan tak tahu nak buat apa.. perkara ni terjadi kalau korang jenis yang rajin kot.. haha

Life Before & After The Internet Goes Down (Comic)


Yeah.. semuanya pasti menjadi lebih teratur bukan? haha... sama-samalah check balik mana-mana tempat korang selalu duduk dalam rumah tu bawak-bawak lah mengemas, bersihkan mana yang patut.



0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK