Thursday, October 13, 2011

Applikasi Android Kini Di Windows


Harini kita akan review dan usha-usha benda baru dalam operasi Windows yang mana Android telah melancarkan applikasi ni dah boleh main kat windows dan boleh download free lagi tu, ada bermacam jenis game yang agak hot di arena gadget ni iaitu contoh paling dekat burung marah, potong buah dan game lumba kereta,game baseball, guli jer belum nak buat lagi..muahaha.. . Jadi lepas ni bukan saja di talipon bimbit Android tapi di komputer pon boleh main..jum tengok review dari video nih.


Applikasi ni di edarkan secara free tanpa bayar oleh Bluestack dan saiznya lebih kurang dalam 200Mb sahaja untuk didownload, aku dah download bluestack nih kat netbook kecik aku tu, boleh la nk poyo2 kat kedai mamak konon2 dual booth os, siap boleh tukar-tukar nak guna Android ker windows biasa yan sedia ada di netbook tuh. Aku tak installed kat notebook au sebab aku taknak berat-berat kat tempat aku buat keje nih, bialah netbook peneman di kedai mamak sahaja yang ada applikasi bluestack nih. Okay bagi laptop jenis lama zaman tok kadok tu mungkin boleh letak gak application nih cuma mungkin akan slow sikit dia punya performance.

Apa lagi..jom la buat sempoi depan kawan-kawan di kedai mamak masa pakai wifi free tu..jakon sikit takpe..



0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK