Saturday, August 13, 2011

Design Sticker Laptop Yang Ada Style

Ok sekarang memang dah pagi dan aku memang tak boleh nak tido malam, tido siang jer aku boleh time cuti-cuti sem nih, ok lupakan soal tuh, sebenarnya aku nak tunjuk satu idea kreatif yang di olah dari satu rekaan grafik lalu dijadikan sticker yang memang nampak style dan korang akan nampak owesome r bila sticker nih lekat kat laptop apple macbook korang tuh. Aku tau laptop nih harga nya memang bukan calang-calang murah, hahaha...tapi apakan daya korang yang takde macbook pon boleh jenggah-jenggah gak kan gambar bawah nih, mana tau dapat ilham nak letak lampu, stiker ker kat laptop HACKER korang tuh kan..haha. Sticker nih hanya sesuai diguna untuk produk laptop yang menyala lampu saja, kalau tak menyala tak sesuai...stakat ni yang aku tau laptop Apple dengan Alienware saja yang ada dia punya logo yang diletakkan lampuu..
















Korang nih dah tengok gambar-gambar atas tuh jangan lak beli sticker yang bukan-bukan pastu tampal kat laptop korang, buruk kang jangan tanya aku kenapa...hahaaha



0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK