Monday, July 4, 2011

Show~off Tempat Aku Lepak Berblog

Entri kali ni takde ape-ape yang menarik, cuma saja nak show off tempat aPiP buat kerja,tak kira lah kerja yang macam mana pon..haha..taklah.. tempat beronline dan tempat buat assingment lah kan..ceh macam rajin jer buat assingment..ok, kat sini jugalah tempat aPiP berhibur, tempat aPiP tengok tv, tempat aPiP makan minum kalau hujung minggu,  tempat aPiP mengenali ramai teman baru, dalam dunia maya internet lah kan. Macam banyak tempat je kan? Tapi sebenarnya hanya sini jer kot tempatnya..haha. Ok 2/4 dari satu hari dihabiskan di sini. Sajalah disemadkan di sini sebagai kenangan. Mana tau boleh lihat semula 10 tahun akan datang gambar ni. Mana tau dah berubah kepada yang lebih canggih 10 tahun akan datang,lama sangat tu kot..


 nampak tak macam apa punya berselirat..perhh...haha


sebenarnya ni bukan bilik tidur aPiP, tetapi bilik ni sebelah jer bilik tidur aPiP... dulu benda ni semua satu bilik dengan bilik tidur. Disebabkan dah rasa terlalu lama sangat tidur dengan wayar-wayar yang berselirat, bilik ni di buat.Jadi dapatlah tidur dengan selesa. Insyaallah, kalau dipanjangkan umur pasti gambar di bawah ini akan menjadi kenangan yang manis di dalam hidup kan. Kerana di sini aku kenal siapa sebenarnya diri aku yang hina di sisi Allah SWT.

Korang taknak show off port meng'online'kan diri pulak ke? Ada beran? Macam sarang tikus? Hah?!! No hal punyo! hwahwaha. kalau korang nak share ceciter korang boleh tingalkan link kt bawah? boleh kita blogwalking, ok.. :) Salam.



2 comments:

Firdaus Life said...

huiyoo ade speaker gak tu :D

Unknown said...

hahaha....

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK