Friday, July 22, 2011

Fenomena ''Kemaruk K-POP Di Malaysia''~Video~kumpulan gula-gula [M-POP].

Hari tue ramai yang tertanya-tanya bagaimanakah agaknya artis malaysia yang ''meniru'' seakan-akan korea, artis ker? kehkehkeh...macam poco-poco jer...wakaka... M-POP?? lah sangat... [K-POP' korean pop versi malaysia] group ni yang diberi nama kumpulan ''gula-gula'' yang buat persembahan di pentas rancangan ''Wanita Hari Ini'' pada pengakhiran rancangan tersebut, yang mana ianya dilangsungkan dalam minggu ni juga lah. Kali neh korang boleh saksikan persembahan pentas diorang. Untuk pengetahuan korang k-pop mungkin telah didefinisikan atau ditafsirkan sebagai keindahan pop oleh kumpulan2 M-POP neh. Hahaha.. 


Di atas neh antara screenshot persembahan diorang. Aku taktahu nak ulas macam mana. Tapi macam tak kena ade r aku tengok...HAHAHA... macam-macam fesyen aku tengok dalam kumpulan gula-gula ni, ada yang betul-betul macam korean style, ada yang macam nk pegi clubbing, ada yang macam nak g karaoke jamban, dan ada salah seorang anggota kumpulan nih si pemakai tudung..haa... nih mesti terpengaruh dengan fenomena K-POP...HAHAHA..

Selain dari itu, korang juga tak boleh komen di ruangan komen youtube tue. Ruangan komen telah ditutup. Ini bermaksud mereka tak berani nak menerima kritikan. Hurmm.. dan nak copy embed html pun tak boleh. Aku taktahu kenapa. Biasa boleh kan? Tapi untuk video gula2 neh tak boleh pula. tapi boleh jugak akhirnya..haha... korang tenok lah sendiri ok?

Hahahah..


Tatau lah nak cakap apa. Untuk tonton video tersebut sila (KLIK SINI)


SUMBER



0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK