Saturday, June 11, 2011

Top 3 Gaming Trends From E3 2011


Teknologi ahli Scott Steinberg adalah CEO dari syarikat perunding teknologi tinggi TechSavvy Global dan seorang penganalisis teknologi sering dan pakar game untuk ABC, CBS dan CNN. Dia menutup lapangan selama lebih dari 400 gerai dari NPR ke Rolling Stone, adalah pengasas GameExec Majalah dan host siri video Game Theory, dipuji sebagai "paling pintar mengambil industri video game."

Electronic Entertainment Expo, permainan video konvensyen tahunan yang lebih dikenali sebagai E3, bukan hanya tempat atas untuk pergi untuk menonton nimfa berbusana tipis, stormtroopers lapis baja dan pengusaha berkacamata canggung berbaur. Acara industri saja, yang menarik lebih dari 46.800 peminat fanatik ke Los Angeles Convention Center minggu terakhir ini, juga menawarkan para ahli dan fans sama-sama sehari-hari snapshot paling jelas tentang di mana masa depan game dipimpin.

Acara tahun ini menjadi tuan rumah bagi pengenalan sistem baru Nintendo Wii U (memaparkan controller touchscreen 6.2-inch), Sony PlayStation supercharged Vita genggam portabel dan kedatangan YouTube dan Bing di Xbox 360. Untuk lebih baik atau lebih buruk, juga disimen apa yang tahun-tahun akan datang terus untuk para penggemar game dan pro - roller coaster ride suatu perkadaran belum pernah terjadi sebelumnya.

Mengatur semua lampu berkelip, speaker booming dan libs iklan catchy oleh eksekutif game samping, di sini adalah tarikan utama acara dan wahyu yang mereka meramalkan.


1. Traditional Gaming and Retail Aren’t Going Away


Walaupun semua hype seputar perkembangan mobile, sosial, talian, digital, massively multiplayer dan permainan free-to-play, blockbuster keluaran cakera berasaskan runcit terus menikmati berikut kipas besar. Mengumpulkan bunga besar baik dari akhbar dan awam, menghancurkan potensi dalam pembuatan (dan barang dikemas) seperti Battlefield 3, Mass Effect 3, Uncharted 3, The Elder Scrolls V: Skyrim dan Bioshock Infinite berkembang biak aren'ta tenat. Sebaliknya, fokus di runcit - saluran pengedaran yang, sementara semakin menipis, tidak akan pergi semalam, dan harus menikmati kehadiran cukup untuk dekad mendatang - adalah beralih ke ultra-premium.

Terjemahan: Dengan skor ulasan, persaingan dan tahap high keseluruhan pendakian, apa yang kami lihat adalah bergeser ke yang lebih besar, permainan pengeluaran yang tinggi nilainya dengan lebih petualangan solo luas atau bahagian multiplayer. Dalam rangka mengimbangi dan membenarkan harga $ 60 daripada kemasukan, permainan rata-rata dan mencolok dengan cepat jatuh di pinggir jalan dan digantikan oleh hits terbaik di kelasnya. Itu umumnya baik bagi semua pihak yang terlibat, terutama pemain. Ini bermakna judul yang lebih baik di seluruh papan, termasuk yang mula - tidak berakhir - apa yang ada di dalam tempat dan menawarkan lebih untuk dolar game anda.


2. Motion Control Accessories Are Maturing


Kedua Sony dengan PlayStation-nya Pindah dan Microsoft dengan Kinect melakukan segala daya mereka untuk menggambarkan mengapa aksesoris, setakat ini terhad pada sebahagian besar aplikasi santai dan sosial, bernilai saat gamer "hardcore". Itu bererti memasukkan arahan suara ke dalam Tom Clancy's Ghost Recon: Masa Depan Soldier sehingga anda hanya boleh mengatakan "pengoptimuman untuk liputan" untuk segera menghasilkan senjata adat, atau sehingga memungkinkan untuk melemparkan mantra dengan melambaikan tangan anda di Fable peranan Pemain fantasi : The Journey.

Tapi lebih menceritakan dari aplikasi game yang sebenarnya (misalnya bermain gitar udara atau lopping off kepala goblin 'dengan Babatan pedang disimulasikan) adalah kaedah kawalan pemandangan ini terbuka untuk hiburan rumah. Kami bahagia seperti geek seterusnya yang anda boleh berbual dengan orang asing dengan membaca off pengesahan suara di Mass Effect 3. Tapi pilihan untuk menarik Rebecca video Hitam atau cari demo permainan baru hanya dengan mengatakan "Bing Gears of War 3" merasa sangat menjanjikan. Ini jenis fungsi yang mencapai jauh di luar lingkaran game standard dan menjadi konsumsi media umum bunga digital.


3. Innovation Is Dead — Unless You Know Where to Look


Sebahagian besar syarikat game saat buang kotoran joystick, kerana itu hampir tidak mungkin untuk meramalkan jualan masa depan atau memprediksi bagaimana membuat hits di era di mana segala sesuatu dari kebiasaan bermain ke platform dan peranti sendiri berubah dengan kelajuan yang berbahaya. Lambat untuk menyesuaikan diri dengan inovasi sosial, online dan percuma-untuk game-play, sebahagian besar Penerbit bereaksi satu-satunya cara mereka tahu caranya: dengan menggandakan di atas jenama terbukti, waralaba, sekuel dan spin-off, atau pengeluaran untuk mendapatkan baik dikenali Seronok, TV dan lesen buku komik.
Dengan demikian, dua hasil yang tak dapat dielakkan. Satu: Mengharapkan untuk melihat waralaba lebih akrab kembali, menerima reboot atau yang dibangkitkan dalam bentuk segar dari tahun ke tahun (halo Halo 4 dan Tomb Raider). Dengan harapan mengurangkan risiko, segala hal yang lama benar-benar menjadi baru lagi. Dan dua: Penerbit perlu menjadi lebih ramping lebih lincah dalam menghadapi persaingan yang meningkat dan pelbagai. Staf akan dipotong, lebih pemaju serbaguna akan dipekerjakan, dan strategi perniagaan yang sebelum ini akan ditutup sebagai perjuangan permainan rumah untuk berbalik tenggelam kapal perang di era perahu cahaya. Itu tidak bererti malapetaka dan suram di udara - tepatnya, yang orang dalam telah lambat untuk menyesuaikan diri dengan inovasi mereka telah lama dikenali datang, dan masih ada rasa sakit untuk pergi melalui sebelum kita sepenuhnya mencapai tahap seterusnya.
Kita akan menutup dengan trend game terbesar dari semua - yang tak seorang pun tampaknya ingin berbicara tentang pada persidangan yang sangat blockbuster-fokus seperti E3. Sebagai sambungan internet terus berkembang biak, meningkatkan bandwidth, mobile boom peranti dan kualiti, kecanggihan dan ketersediaan on-demand game membaik, web browser yang sederhana - semakin tersedia pada smartphone, tablet, PC, TV, konsol dan peranti lain - akan menjadi yang paling popular dan di mana-mana, sistem video game semua.




Artikel asal dalam bahasa inggeris



0 comments:

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK