Thursday, June 2, 2011

Terbaru~ Fanpage Oh! Media FM Dihack oleh Hackers Indonesia??

Seperti yang sedia maklum fanpage terkenal seperti fanpage Oh! Media dan HotFM pernah dihack. Artis terkenal tempatan seperti Linda Onn dan Heliza helmi juga pernah di hack, tapi tu semua tak kisah lah sebab di hack oleh group yg dikenali sebagai ''RileksCrew'' orang tempatan kira boleh di bawa berunding lah kan untuk dapatkan semula fanpage tu memang berpeluang besar, tetapi kali nie aPiP nak beritahu yang fanpage Oh! Media FM yang asal telah pun di Hack oleh golongan yang tidak bertanggungjawab, dan di beritahu Hackers ni dari INDON...wtHacked...hehehe... macam takde keje lain jerlah dorang ni... itu sajer lah yang boleh dikatakan. Tapi yang terbaru fanpage Oh!Media FM telah pun dibangunkan dan dibuat yang baru oleh crew Oh! Media.


Gambar menunjukkan Fanpage yang telah diambil alih HACKERS indon......




Gambar menunjukkan Fanpage Oh! Media FM yang baru




2 comments:

Anonymous said...

blog sepa ni? nah _|_ hahahaha...

aPIP said...

blog aku... knp? ade masalah ker?

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK