Thursday, May 12, 2011

Top 5 Website Untuk Download Movie




Aku nak share 5 websites yang aku selalu pergi untuk download movie. Kalau orang Malaysia sebut sedut movie.keh keh keh. Tak kira lah latest ke old school punya movie ke, kalau pandai search mesti jumpa kan. Ouh. Ini semua direct download. Aku bukan lah pencinta torrent yang sejati.keh keh keh.

Maka yang pakai broadband macam aku ni, aku tak sarankan download pakai direct. Kalau nak sangat download pergi CC download. Jimat bandwidth beb.kah kah kah. Ok. Stop merepek. Karang jadi entri ke laut.keh keh keh

01. Warez-BB
Forum ni dah jadi top list aku kalau aku nak cari movie ke apa. Kalau dead link, mesti cepat je link tu renew kepada yang baru. Cepat dan efisien.keh keh keh. Download link yang selalu ada Rapidshare, Megaupload dan HotFile. Tapi forum ni kena register dulu lah baru boleh dapatkan link download untuk movie tu. Games yang macam Diner dash, Sally Spa etc etc itu semua pun ada. Full. No trial. Member dalam forum tu dah crack awal-awal untuk kasi semua orang download. Dan zero virus.

02. Mediafire4u
Kat website ni hanya ada link download dari Mediafire sahaja. Siapa tak sayang Mediafire. Server laju kalau nak sedut tapi ikut time gak kadang-kadang. Website ni hanya kasi movie untuk disedut. Kepada yang peminat fanatik Hindustan. Korang boleh jumpa movie Hindi kat sini gak. Nak request movie? Tinggalkan movie apa kau nak kat shoutbox website tu.

03. Teh Paradox
Ini satu lagi forum yang sediakan link untuk download. Kena register gak baru boleh merasai kenikmatan senarai list movie yang ada dalam tu.kah kah kah. Aku jarang pergi kat forum ni sebab selalunya movie yang aku nak dah ada kat Warez-BB. Kalau tak ada baru search kat sini. Ouh. Sama macam forum Warez-BB. Download link yang selalu ada kat sana Rapidshare, Megaupload dan HotFile.

Itu antara port aku untuk search movie omputih.keh keh keh. Yang kat bawah ni port untuk cari movie malaysia dan movie omputih sekali.

04. Aku Muzik Hampa
05. Syok.org

Announcement : Untuk senarai website lain, sini aku dah senaraikan semuanya dari koleksi aku sendiri. Harap dapat membantu dalam download movie ye! Yang aku senaraikan bukan terhad kepada movie sahaja. Asian drama dan TV Series pun include tahu! Semuanya boleh view sini : http://tinypaste.com/5b48fe

Sebenarnya, banyak lagi website download dalam bookmark aku. Tapi yang 5 ni je aku rasa paling ok setakat ini. Korang lak selalu cari movie kat mana? Ke beli yang original je? LOL



1 comments:

Orang Kampung said...

thanks atas perkongsian ini..
mmg byk tu.. minat entri ni..

Post a Comment

Share

ENTRY POPULAR THIS WEEK